het is bijna zover.... - Reisverslag uit Nieuwveen, Nederland van Lotte - WaarBenJij.nu het is bijna zover.... - Reisverslag uit Nieuwveen, Nederland van Lotte - WaarBenJij.nu

het is bijna zover....

Blijf op de hoogte en volg Lotte

10 Januari 2013 | Nederland, Nieuwveen

Mijn grote avontuur komt nu echt heel dichtbij, nog even en dan vertrek ik samen met Laura voor een jaar naar de andere kant van de wereld. Heerlijk in de extreme hitte tussen de bosbranden rondbanjeren met een tas van 23 kilo op je rug. ;-)
Ik ben er bijna klaar voor. De tickets zijn al een tijdje binnen, eindelijk is mijn zorg en reis verzekering geregeld, mijn nieuwe beste vriend backpack is gekocht, de zomerse kleren zijn ingeslagen, er zijn al wat afscheidsetentjes achter de rug, skype is aangemaakt voor het contact met het thuisfront en ik moet er echt aan geloven... Ik word vriend met mijn moeder op facebook.
Nog wat laatste spulletjes en dan kan mijn tas ingepakt worden.

Hier zal ik proberen jullie de hoogte te houden van van alles wat wij beleven. Ik ben heel benieuwd!

  • 11 Januari 2013 - 10:22

    Jolanda:

    Lieve lotte,

    Ik vind jou zo stoer dat je dit avontuur aangaat!!!!!! Er is wat voor nodig geweest, maar je hebt toch maar mooi de stap gezet! Echt heel dapper!!!!! Ik wil je heel veel geniet momenten wensen, veel geluk en voorspoed. Ik weet zeker dat je het aankan en dat het je goed doet!!!! Je bent een held!

    Liefs Jolanda, je ex-collega van een niet nader te noemen bedrijf... ;-)

  • 11 Januari 2013 - 16:03

    Petra:

    Hallo Lotte

    Super dat je een reis verslag gaat bijhouden. Ik ga je zeker volgen, heel veel succes en geniet er met volle teugen van.

  • 13 Januari 2013 - 11:27

    Willeke:

    Heej Lotte!

    Wat leuk dat we op deze manier al je avonturen kunnen lezen.

    Ik wens je een hele goede reis, en geniet nog even van de koude daagjes in Nederland

  • 20 Januari 2013 - 15:57

    Ed En Dorien:

    Lotte, heel veel plezier in het verre down under. Wij gaan je reisverslag zeker volgen.
    Wij hopen dat je een hele leuk en avontuurlijk jaartje gaat beleven. Wel af en toe je moeder even op de hoogte houden want die heeft dat zeker nodig. Je dochter een jaar naar de andere kant van de wereld dat is niet niks. Have a nice time and take care of yourself.

  • 21 Januari 2013 - 18:53

    Lizette:

    Hoi Lotte,
    wat leuk dat we je kunnen volgen via je reisverslag.
    héél veel plezier en geniet ervan.

    groetjes van de hele familie.

  • 22 Januari 2013 - 12:13

    Grap En Joke Spekman:

    Lotte leuk om het op deze manier te volgen en we wensen je heel veel succes en heel veel plezier!

  • 22 Januari 2013 - 18:58

    Gijsie:

    hoe is de reis,vandaag wezen schaatsen met je vader.mooi weer in austalie dat zag ik bij tennis,denk je nog aan me aandenken koop hem morgen vast maar dan heb je al vast groetjes je peetoom.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lotte

Actief sinds 20 Okt. 2013
Verslag gelezen: 787
Totaal aantal bezoekers 18490

Voorgaande reizen:

21 Januari 2013 - 21 Januari 2014

backpacken!!!

Landen bezocht: